- Zamówione produkty dostarczane są do klienta za pośrednictwem transportu sprzedawcy.
-
Istnieje możliwość wysyłki kurierskiej, jednak dotyczy ona wybranych produktów.
-
Podczas odbioru dostarczonego produktu Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności z zamówieniem oraz czy towar nie posiada uszkodzeń.
-
W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar ma braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli, albo został uszkodzony, należy sporządzić protokół szkody ( w dniu dostawy).
-
Koszt wysyłki, ustalany indywidualnie po wcześniejszym kontakcie, ponosi kupujący.
-
Koszt wysyłki wynosi od 0 do 300zł, w zależności od miejsca przeznaczenia.
-
Meble wysyłamy w paczkach do samodzielnego montażu, z dokładną instrukcją znajdującą się w środku. Wyjątek stanowią meble na indywidualne zamówienie bądź kuchnie, gdzie dostarczamy je już zmontowane własnym transportem.
-
Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 30dni, chyba że w opisie przedmiotu podane jest inaczej.
-
Rzeczywisty czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu i uzależniony jest od terminu, w jakim zamówiony produkt dotrze do Sklepu z magazynu producenta. Informacja o nowym terminie realizacji zostanie przekazana Klientowi za pośrednictwem e-maila.
-
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji od momentu zaksięgowania wpłaty 30% zaliczki lub całej kwoty na naszym koncie bankowym. W przypadku zaliczki dopłata następuje w chwili odbioru produktu.
-
Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sklepu internetowego: www.dolmeble.pl , drogą e-mailową: dolmeble@dolmeble.pl lub telefonicznie.
-
W przypadku złożenia zamówienia telefonicznie wymagane jest potwierdzenie zamówienia drogą mailową.
-
Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nie dokonania wpłaty zaliczki lub całej kwoty w terminie do 7 dni od złożenia zamówienia.
-
Jeżeli po skierowaniu zamówienia do realizacji okaże się, że producent dokonał zmian w produkcie, wycofał dany produkt z produkcji lub chwilowo brakuje go w ofercie producenta, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, i jednocześnie zaproponuje zmianę zamówienia oferując inny dostępny produkt wraz z aktualną ceną. W razie potwierdzenia przez klienta zmiany, termin realizacji rozpoczyna się z dniem potwierdzenia tejże zmiany. Zmianę zamówienia Klient potwierdza za pośrednictwem e-maila.
-
Brak zgody Klienta na zmiany, o których mowa w pkt.14 skutkować będzie zwrotem wpłaconej przez Klienta kwoty w całości.
-
Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją.
-
Różnice w wybarwieniu tkanin, drewna czy płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji.
-
Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, kolory mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.
-
Klient może odstąpić od umowy w okresie 14 dni od dostarczenia produktu bez podania przyczyn.
-
Prawo do zwrotu produktu nie przysługuje w przypadku zamówienia indywidualnego.
-
W przypadku odstąpienia od umowy zwrot towaru nastepuje na koszt Kupującego na adres Sklepu. Zwracany produkt będzie przyjęty tylko i wyłącznie z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek oznak użytkowania.